U organizaciji Plavog telefona u subotu, 21. prosinca 2013. godine u hotelu Dubrovnik u Zagrebu, održan je okrugli stol “Plava karika” povodom 10 godina uspješnog provođenja programa “Plavi servis”.
Na okruglom stolu su govorili, nakon uvodne riječi Miroslava Vučenovića, predsjednika Udruge Plavi telefon, Mira Pekeč Knežević, zamjenica Pravobraniteljice za osobe s invaliditetom, Marinka Bakula Anđelić iz Gradskog ureda za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom te mnogi drugi. Na okruglom stolu je predstavljen primjer dobre prakse rada “Plavog servisa”, odnosno primjer roditelja koji koriste ovu uslugu te iskustvo studentice, “babysitterice”.
Plavi telefon započeo je sa svojim radom 1991. godine. Uz Liniju pomoći, koja radi svaki radni dan od 9 do 21h, Plavi telefon provodi i niz edukativnih i preventivnih programa za djecu i roditelje te ima vlastito savjetovalište za mlade i roditelje “Otvorena vrata”.
“Plavi servis” program je koji djeluje već 10 godina i potekao je kao ideja i projekt studentice s Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta u Zagrebu. “Plavi servis” služi kao karika koja spaja educirane studente i studentice (pretežito s pomagačkih fakulteta, ali i mnogih drugih) s obiteljima kojima je potrebna pomoć. On nudi “babysittere” specijalizirane za njegu i rad s djecom s teškoćama u razvoju.