Preventivne kampanje
Provedene javne preventivne kampanje protiv nasilja nad ženama u Republici Hrvatskoj od strane organizacija civilnog društva
Naziv kampanje: Stop nasilju protiv žena!
Organizacije civilnog društva: Centar za žene žrtve rata, Autonomna ženska kuća
Vrijeme provedbe: 1997. – 2002.
Cilj kampanje: prikupljanje i objavljivanje podataka o nasilju nad ženama, pravna analiza te prijedlozi pravnih promjena, lobiranje za nove zakone putem javnih kampanja, TV spotovi, plakati, leci i sl.
Naziv kampanje: 16 dana aktivizma protiv nasilja nad ženama
Organizacija civilnog društva: Autonomna ženska kuća
Vrijeme provedbe: 2000., 2001., 2002., 2004.
Cilj kampanje: podizanje svijesti javnosti o nasilju nad ženama putem uličnih akcija, TV spotova, izložbi i medijskih istupa.
Naziv kampanje: Zašto su nijeme? Zašto ih nema?
Organizacije civilnog društva: Ženska mreža Hrvatske
Vrijeme provedbe: 2003.
Cilj kampanje: osnaživanje žena i osvještavanje o problematici nasilja u obitelji
Naziv kampanje: Obiteljsko nasilje nije sport!
Organizacija civilnog društva: Autonomna ženska kuća Zagreb
Vrijeme provedbe: 2006.
Cilj kampanje: informiranje i edukacija javnosti i institucija o problemu nasilja nad ženama
Naziv kampanje: „Šutnja nije zlato“
Organizacija civilnog društva: CESI – Centar za edukaciju, savjetovanje i istraživanje
Vrijeme provedbe: 2008.
Cilj kampanje: razviti svijest o rodno uvjetovanom nasilju, inovativni projekt koji donosi pozitivne društvene promjene te potiče stabilna, sigurna i pravedna društva s jednakim mogućnostima za sve.
Naziv kampanje: „Silovana“
Organizacija civilnog društva: B. a. B. e.
Vrijeme provedbe: 2009.
Cilj kampanje: utvrditi slabe točke implementacije zakona vezanih uz seksualno nasilje, osigurati rodno osjetljiv i nediskriminirajući pristup žrtvama seksualnog nasilja.
Naziv kampanje: STOP seksualnom nasilju!
Organizacija civilnog društva: Ženska soba – Centar za seksualna prava
Vrijeme provedbe: 2009.
Cilj kampanje: podizanje svijesti šireg građanstva o posljedicama i rasprostranjenosti seksualnog nasilja putem novinskih oglasa i city light oglasa.
Naziv kampanje: Neplaćeni rad: tko radi što kod kuće?
Organizacija civilnog društva: B.a.B.e.
Vrijeme provedbe: 2009.
Cilj kampanje: podizanje javne svijesti o ključnim aspektima rodne neravnopravnosti
Naziv kampanje: Ravnopravno društvo je zdravo društvo!
Organizacija civilnog društva: CESI – Centar za edukaciju, savjetovanje i istraživanje
Vrijeme provedbe: 2009.
Cilj kampanje: senzibilizacija i informiranje šire i zainteresirane javnosti o problemu nejednakih mogućnosti žena na tržištu rada
Naziv kampanje: „Rodne naočale„
Organizacija civilnog društva: CESI – Centar za edukaciju, savjetovanje i istraživanje
Vrijeme provedbe: 2009.
Cilj kampanje: povećanje broja žena na mjestima odlučivanja
Naziv kampanje: Ja sam Romkinja!
Organizacije civilnog društva: CARE International NWB
Vrijeme provedbe: 2010.
Cilj kampanje: ukazati na predrasude i diskriminaciju s kojom se susreću Romkinje, ali i na potrebu za obrazovanjem i zapošljavanjem Roma, osobito žena
Naziv kampanje: Potpisujem!
Organizacija civilnog društva: Ženska soba-Centar za seksualna prava
Vrijeme provedbe: 2011.
Cilj kampanje: upozoriti javnost o potrebi za uvođenjem sustavne i obvezne edukacije o prevenciji seksualnog nasilja među mladima u srednje škole
Naziv kampanje: Jer nam je stalo!
Organizacija civilnog društva: Centar za LGBT ravnopravnost
Vrijeme provedbe: 2011.
Cilj kampanje: borba protiv homofobije i diskriminacije LGBT osoba
Naziv kampanje: BIJELE VRPCE – Muško ne nasilju nad ženama i djevojkama!
Organizacije civilnog društva: Zajednica saveza osoba s invaliditetom Hrvatske – SOIH, Mreža žena s invaliditetom
Vrijeme provedbe: 2012.
Cilj kampanje: podizanje svijesti javnosti o borbi protiv nasilja nad ženama s invaliditetom
Naziv kampanje: U tri klika biraj život bez nasilnika!
Organizacija civilnog društva: Ženska soba – Centar za seksualna prava
Vrijeme provedbe: 2012.-2013.
Cilj kampanje: promocija web stranice “Sigurno mjesto” te podizanje svijesti šireg građanstva o posljedicama, rasprostranjenosti te nužnosti prijavljivanja nasilja nad ženama i organizacijama civilnog društva koje pružaju pomoć i podršku ženama žrtvama nasilja.
Naziv kampanje: „Dvije djevojčice“
Organizacija civilnog društva: CESI – Centar za edukaciju, savjetovanje i istraživanje
Vrijeme provedbe: 2013.
Cilj kampanje: prevencija trgovanja ženama i djevojkama u svrhu seksualnog iskorištavanja
Naziv kampanje: Uravnotežimo se!
Institucija: Ured za ravnopravnost spolova RH
Vrijeme provedbe: 2013.
Cilj kampanje: promicanje političke zastupljenosti žena na lokalnim izborima 2013.
Naziv kampanje: Aktivne i uključene
Organizacija civilnog društva: Zajednica saveza osoba s invaliditetom Hrvatske – SOIH
Vrijeme provedbe: 2013.
Cilj kampanje: poticanje žena s invaliditetom za aktivno uključivanje u politički život zajednice
Naziv kampanje: Živim život bez nasilja!
Institucije: MUP i Ujedinjeni narodi u RH
Vrijeme provedbe: 2010. – 2013.
Cilj kampanje: senzibiliziranje javnosti o problemu nasilja te poticanje građana/ki, a posebno žrtava na prijavljivanje obiteljskog nasilja
Naziv kampanje: Info kampanja
Organizacija civilnog društva: GORD građanska organizacija razvoja društva
Vrijeme provedbe: 2013.
Cilj kampanje: podizanje svijesti javnosti o problemu nasilja nad ženama
Naziv kampanje: Ravnopravne! Sudjelovanje žena u odlučivanju na lokalnoj razini.
Organizacije civilnog društva: Ženska mreža Hrvatske
Vrijeme provedbe: 2013.
Cilj kampanje: unaprijediti sudjelovanje žena u procesima odlučivanja na lokalnoj razini
Naziv kampanje: Kreatori promjena – Hodam za ravnopravnost! Ispeglajmo neravnopravnost!
Organizacija civilnog društva: Udruga Zora
Vrijeme provedbe: 2013.
Cilj kampanje: prikupiti financijska sredstva za rad Edukacijskog centra udruge Zora, potaknuti stanovnike/ce Međimurske županije na aktivno djelovanje, podignuti svijest o problemima nasilja i ljudskih prava
Naziv kampanje: „Forum pravih muškaraca“
Organizacija civilnog društva: Status M
Vrijeme provedbe: 2011-2014
Cilj kampanje: okupiti pozitivne muške uzore da svojim potpisom Deklaracije protiv nasilja nad ženama daju primjer i podršku mladićima o tome kako se formirati u pravog muškarca
Naziv kampanje: Budi muško, mijenjaj pravila!
Organizacija civilnog društva: Status M
Vrijeme provedbe: 2011-2014
Cilj kampanje: slanje pozitivnih poruka o muškosti (budi muško ne budi nasilnik), uključivanje muškaraca i mladića u procese izgradnje ravnopravnijeg društva
Naziv kampanje: Mogli biste stati u njezine cipele, ali se sa njom ne biste mijenjali!
Organizacija civilnog društva: CESI – Centar za edukaciju, savjetovanje i istraživanje
Vrijeme provedbe: 2013.
Cilj kampanje: ukazati na problem nedovoljnog senzibiliteta javnosti i cjelokupnog društva po pitanju diskriminacije žena u svijetu rada
Naziv kampanje: #DIVERSITY
Organizacija civilnog društva: Sportski klub KHL Medvešćak
Vrijeme provedbe: 2013.-2014.
Cilj kampanje: promoviranje tolerancije i ljudskih prava kao civilizacijskih vrijednosti i dostignuća
Naziv kampanje: „Čuvam ti leđa“
Organizacija civilnog društva: Hollaback Zagreb
Vrijeme provedbe: 2012.
Cilj kampanje: pružiti podršku žrtvama uličnog uznemiravanja, koje su u većini slučajeva žene, te razmotriti mogućnosti reakcije kada do maltretiranja dođe
Naziv kampanje: Potpisujem!
Organizacije civilnog društva: Ženska mreža Hrvatske, PETRA mreža
Vrijeme provedbe: 2013.-2014.
Cilj kampanje: utjecati na promjenu svijesti cijelog društva, svakog pojedinca, da nijedan oblik nasilja nije ispravan način rješavanja problema. Kampanja informira građanke i građane o obavezama koje je država preuzela ratificiranjem Konvencije Vijeća Europe o sprječavanju i borbi protiv nasilja nad ženama i nasilja u obitelji.
Naziv kampanje: Milijarda ustaje!
Organizacije civilnog društva: Centar za ženske studije, Ženska soba, SOIH, Udruga Kamensko, Udruga sindikata biciklista, RODA-Roditelji u akciji
Vrijeme provedbe: 2013. – nadalje
Cilj kampanje: sprječavanje nasilja nad ženama i djevojčicama
Naziv kampanje: Moj glas protiv nasilja!
Organizacije civilnog društva i državna tijela: Ured za ravnopravnost spolova Vlade RH, Ženska soba – Centar za seksualna prava, CESI
Vrijeme provedbe: 2014. – 2015.
Cilj kampanje: podizanje svijesti javnosti o neprihvatljivosti svih oblika nasilja nad ženama i djevojkama uključujući obiteljsko nasilje te odašiljanje poruke o nužnosti nulte tolerancije na sve oblike rodno uvjetovanog nasilja.
This post is also available in: English